RODO:
Inspektorem Ochrony Danych w Szpitalu Specjalista Aneta Borkowska e-mail: iod@szpitalspecjalista.pl, tel: +48 604 125 215
- Jak mogę się zarejestrować do lekarza?
Do lekarza można się zarejestrować telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 (+48 609711800 , +48 539190797) lub osobiście w rejestracji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00.
- Co powinienem mieć ze sobą, chcąc się zarejestrować?
Zgłaszając się do rejestracji należy okazać się dokumentem tożsamości (dowód, paszport, prawo jazdy) i posiadać skierowanie.
- Czy skierowanie do lekarza na NFZ mogę wysłać wcześniej pocztą lub mailem?
Tak, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. Jednakże oryginał skierowania należy dostarczyć do rejestracji w ciągu 10 dni roboczych od chwili zarejestrowania się. Gdy wizyta wypada wcześniej, skierowanie należy bezwzględnie mieć ze sobą w dniu wizyty.
- Czy na wizytę prywatną też jest mi potrzebne skierowanie?
Nie, na wizyty płatne skierowania nie są potrzebne.
- Czy na wizytę u dermatologa na NFZ potrzebne jest skierowanie?
Tak, od 2015r. na wizytę u dermatologa na NFZ wymagane jest skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu.
- Jak mogę zapłacić za wizytę?
Opłaty za wizytę dokonuje się przed wizytą w sekretariacie Szpitala na parterze. Przyjmujemy płatności gotówką lub kartą płatniczą.
- Czy ktoś może odebrać moje wyniki w moim imieniu?
Wyniki badań odbiera się osobiście. Może to zrobić również osoba, którą upoważnimy długoterminowo zgłaszając ją w rejestracji lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie.
- Jak mogę dostać kserokopię mojej dokumentacji medycznej?
W celu uzyskania kserokopii dokumentacji medycznej należy zgłosić zapotrzebowanie telefonicznie (+48 609711800 , +48 539190797), osobiście lub drogą mailową (sekretariat@szpitalspecjalista.pl). Okres oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. Odebrać kserokopię dokumentacji medycznej należy osobiście. Może to zrobić również osoba, którą upoważnimy długoterminowo zgłaszając ją w rejestracji lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie.
- Czy płacę za wydanie kserokopii dokumentacji medycznej?
Nie, wydanie kserokopii dokumentacji medycznej jest w naszej placówce bezpłatne.
- Wiem, że muszę poddać się operacji urologicznej. Co muszę zrobić, aby została wykonana w Państwa szpitalu?
W celu poddania się prywatnie operacji w naszym szpitalu należy zgłosić się na wizytę kwalifikacyjną w poradni urologicznej. Jeżeli pacjent posiada dotychczas wykonane wyniki badań, należy je wziąć ze sobą. Termin wizyty należy ustalić w rejestracji szpitala telefonicznie (+48 609711800 , +48 539190797) lub osobiście.
- Czy mogę poddać się operacji urologicznej na NFZ?
Tak, szpital wykonuje operacje na NFZ jedynie w ramach przyznanego limitu. Zgłoszenie się na operację wymaga procedury: od lekarza pierwszego kontaktu otrzymuje się skierowanie do poradni urologicznej. Lekarz urolog kwalifikuje pacjenta do zabiegu, informuje pacjenta o terminie oraz możliwości wykonania danego zabiegu w ramach NFZ.
- Czy badania przed i po operacji będą wykonane w szpitalu czy muszę je wykonać gdzie indziej?
Wszystkie badania laboratoryjne, USG oraz EKG (jeśli jest wskazanie) są wykonywane w naszej placówce.
- Co muszę zabrać do szpitala?
Zgłaszając się na operację / zabieg do szpitala należy mieć przy sobie: dokument tożsamości; wyniki badań dodatkowych, jeśli zostały zlecone przez lekarza; przybory toaletowe i ręcznik; obuwie zmienne; nie należy zabierać piżamy, Pacjenci otrzymują jednorazowe piżamy szpitalne
- Czy w szpitalu odbywa się konsultacja z anestezjologiem przed zabiegiem?
Każdy Pacjent kierowany na operację jest przed przyjęciem do szpitala konsultowany przez anestezjologa. Dodatkowa konsultacja anestezjologiczna odbywa się w dniu zabiegu.
- Czy zdjęcie szwów po operacji jest dodatkowo płatne?
Nie, zdjęcie szwów jest wliczone w cenę operacji.
- Czy wizyty kontrolne po operacji są w cenie zabiegu?
Nie, wizyty po operacji są wizytami płatnymi. Jedynie wizyty kontrolne po operacjach wykonywanych w ramach NFZ są konsultacjami bezpłatnymi, odbywającymi się w ramach NFZ.
- Czy przy szpitalu jest parking dla pacjentów?
Tak, przy szpitalu znajduje się parking dla pacjentów.
- Czy mogę otrzymać dokumentację medyczną w języku obcym?
Tak, prosimy jednak o zgłoszenie takiej potrzeby najpóźniej w dniu przyjęcia do szpitala. Dokumentacja w języku obcym przygotowywana jest za opłatą.
- Kiedy i w jaki sposób płacę za operację?
Podczas wizyty kwalifikacyjnej opłaca się zaliczkowo kwotę 1000zł. Pozostałą kwotę należy uiścić w dniu operacji w kasie szpitala na parterze w Sekretariacie lub przelewem – wówczas należy mieć przy sobie dowód wpłaty.
- Czy cena zabiegu obejmuje leki, które zostaną mi podane w trakcie zabiegu oraz podczas pobytu w szpitalu?
Cena zabiegu obejmuje wszystkie leki podane w trakcie zabiegu a także w trakcie hospitalizacji.
- Jak wyposażone są sale chorych?
Oddział Urologii posiada klimatyzowane 2-osobowe sale chorych, wyposażone w specjalistyczne meble medyczne i pełne zaplecze sanitarne. W każdej Sali Pacjenci mają do dyspozycji telewizję kablową oraz bezpłatny Internet.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ. U. UE.1.z 2016r. Nr 119 z późn. zm.). zwanego dalej, RODO” oraz na podstawie Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Poz. 10000) informuję, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest:
„Specjalista” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, KRS 000018432, NIP 775-231-37-74
2. Siedziba Administratora Danych Osobowych i dane kontaktowe:
ul. Domaniewska 44, 02-672 Warszawa, miejsce wykonywania działalności, udzielania świadczeń zdrowotnych i adres korespondencyjny ul. 29 Listopada 37, 99-300 Kutno.
3. Inspektor Ochrony Danych (IOD)
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych – p. Anetę Borkowska, z którą mogą Państwo kontaktować się pod tel. 604-125-215, za pośrednictwem poczty e-mail: iod@szpitalspecjalista.pl lub pisemnie na adres: 29 Listopada 37, 99-300 Kutno
4. Zakres danych osobowych:
Na potrzeby umawiania wizyt i udzielania świadczeń zdrowotnych przetwarzane są Państwa dane obejmujące: imię, nazwisko, PESEL lub datę urodzenia, numer telefonu i adres zamieszkania i adres e-mail.
Dane osobowe w postaci wizerunku są rejestrowane przez kamery nagrywające obraz w sposób ciągły. Kamery nie rejestrują dźwięku. Monitoring rejestruje dane osób wchodzących/wychodzących oraz przebywających na terenie placówki.
5. Cel i podstawy przetwarzania danych osobowych:
a) w celu udzielania świadczeń zdrowotnych oraz zarządzania usługami opieki zdrowotnej (rozliczenia z płatnikiem, weryfikacja tożsamości przed wizytą, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. przepisami regulującymi proces zdrowotnych – w szczególności przepisami ustawy o działalności leczniczej, ustawy o Prawach Pacjenta Rzeczniku Prawa Pacjenta, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
b) w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych osobowych na podstawie art. 6 ust 1. lit. e) RODO, wynikających z prawa Unii lub prawa polskiego,
c) w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia (monitoring wizyjny),
d) w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez Administratora w związku z prowadzoną przez niego działalnością na podstawie art.6 ust 1 lit. c) RODO,
e) w celu realizacji przez Administratora obowiązków wynikających z koniczności udzielania informacji publicznej na podstawie art.6 ust 1 lit. b) i f) RODO.
6. Pozyskane dane osobowe mogą zostać udostępnione:
a) podmiotem upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
b) innym podmiotom, upoważnionym na podstawie umów podpisanych z Administratorem.
7. Okres przechowywania danych:
Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wymagany odrębnymi przepisami prawa.
8. Prawa osób, których dane są przetwarzane przez Administratora:
Macie Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i przeniesienia danych do innego Administratora.
Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki nr 2, 00-193 Warszawa – jeżeli uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, macie Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
10. Podanie danych osobowych w zakresie obowiązujących przepisów ustaw i rozporządzeń jest konieczne i prawnie wymagane. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne i odbywa się na podstawie udzielonej zgody.
11. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.