Informacje dla pacjenta i RODO

RODO:
Inspektorem Ochrony Danych w Szpitalu Specjalista Aneta Borkowska e-mail: iod@szpitalspecjalista.pl, tel: +48 604 125 215


  1. Jak mogę się zarejestrować do lekarza?

Do lekarza można się zarejestrować telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00 – 18.00 (+48 609711800 , +48 539190797) lub osobiście w rejestracji od poniedziałku do piątku w godzinach  8.00 – 18.00.

  1. Co powinienem mieć ze sobą, chcąc się zarejestrować?

Zgłaszając się do rejestracji należy okazać się dokumentem tożsamości (dowód, paszport, prawo jazdy) i posiadać skierowanie.

  1. Czy skierowanie do lekarza na NFZ mogę wysłać wcześniej pocztą lub mailem?

Tak, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty. Jednakże oryginał skierowania należy dostarczyć do rejestracji w ciągu 10 dni roboczych od chwili zarejestrowania się. Gdy wizyta wypada wcześniej, skierowanie należy bezwzględnie mieć ze sobą w dniu wizyty.

  1. Czy na wizytę prywatną też jest mi potrzebne skierowanie?

Nie, na wizyty płatne skierowania nie są potrzebne.

  1. Czy na wizytę u dermatologa na NFZ potrzebne jest skierowanie?

Tak, od 2015r. na wizytę u dermatologa na NFZ wymagane jest skierowanie od lekarza pierwszego kontaktu.

  1. Jak mogę zapłacić za wizytę?

Opłaty za wizytę dokonuje się przed wizytą w sekretariacie Szpitala na parterze. Przyjmujemy płatności gotówką lub kartą płatniczą.

  1. Czy ktoś może odebrać moje wyniki w moim imieniu?

Wyniki badań odbiera się osobiście. Może to zrobić również osoba, którą upoważnimy długoterminowo zgłaszając ją w rejestracji lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie.

  1. Jak mogę dostać kserokopię mojej dokumentacji medycznej?

W celu uzyskania kserokopii dokumentacji medycznej należy zgłosić zapotrzebowanie telefonicznie (+48 609711800 , +48 539190797), osobiście lub drogą mailową (sekretariat@szpitalspecjalista.pl). Okres oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. Odebrać kserokopię dokumentacji medycznej należy osobiście. Może to zrobić również osoba, którą upoważnimy długoterminowo zgłaszając ją w rejestracji lub osoba posiadająca pisemne upoważnienie.

  1. Czy płacę za wydanie kserokopii dokumentacji medycznej?

Nie, wydanie kserokopii dokumentacji medycznej jest w naszej placówce bezpłatne.

  1. Wiem, że muszę poddać się operacji urologicznej. Co muszę zrobić, aby została wykonana w Państwa szpitalu?

W celu poddania się prywatnie operacji w naszym szpitalu należy zgłosić się na wizytę kwalifikacyjną w poradni urologicznej. Jeżeli pacjent posiada dotychczas wykonane wyniki badań, należy je wziąć ze sobą.  Termin wizyty należy ustalić w rejestracji szpitala telefonicznie (+48 609711800 , +48 539190797) lub osobiście.

  1. Czy mogę poddać się operacji urologicznej na NFZ?

Tak, szpital wykonuje operacje na NFZ jedynie w ramach przyznanego limitu. Zgłoszenie się na operację wymaga procedury: od lekarza pierwszego kontaktu otrzymuje się skierowanie do poradni urologicznej. Lekarz urolog kwalifikuje pacjenta do zabiegu, informuje pacjenta o terminie oraz możliwości wykonania danego zabiegu w ramach NFZ.

  1. Czy badania przed i po operacji będą wykonane w szpitalu czy muszę je wykonać gdzie indziej?

Wszystkie badania laboratoryjne, USG oraz EKG (jeśli jest wskazanie) są wykonywane w naszej placówce.

  1. Co muszę zabrać do szpitala?

Zgłaszając się na operację / zabieg do szpitala należy mieć przy sobie: dokument tożsamości; wyniki badań dodatkowych, jeśli zostały zlecone przez lekarza; przybory toaletowe i ręcznik; obuwie zmienne; nie należy zabierać piżamy, Pacjenci otrzymują jednorazowe piżamy szpitalne

  1. Czy w szpitalu odbywa się konsultacja z anestezjologiem przed zabiegiem?

Każdy Pacjent kierowany na operację jest przed przyjęciem do szpitala konsultowany przez anestezjologa. Dodatkowa konsultacja anestezjologiczna odbywa się w dniu zabiegu.

  1. Czy zdjęcie szwów po operacji jest dodatkowo płatne?

Nie, zdjęcie szwów jest wliczone w cenę operacji.

  1. Czy wizyty kontrolne po operacji są w cenie zabiegu?

Nie, wizyty po operacji są wizytami płatnymi. Jedynie wizyty kontrolne po operacjach wykonywanych w ramach NFZ są konsultacjami bezpłatnymi, odbywającymi się w ramach NFZ.

  1. Czy przy szpitalu jest parking dla pacjentów?

Tak, przy szpitalu znajduje się parking dla pacjentów.

  1. Czy mogę otrzymać dokumentację medyczną w języku obcym?

Tak, prosimy jednak o zgłoszenie takiej potrzeby najpóźniej w dniu przyjęcia do szpitala. Dokumentacja w języku obcym przygotowywana jest za opłatą.

  1. Kiedy i w jaki sposób płacę za operację?

Podczas wizyty kwalifikacyjnej opłaca się zaliczkowo kwotę 1000zł. Pozostałą kwotę należy uiścić w dniu operacji w kasie szpitala na parterze w Sekretariacie lub przelewem – wówczas należy mieć przy sobie dowód wpłaty.

  1. Czy cena zabiegu obejmuje leki, które zostaną mi podane w trakcie zabiegu oraz podczas pobytu w szpitalu?

Cena zabiegu obejmuje wszystkie leki podane w trakcie zabiegu a także w trakcie hospitalizacji.

  1. Jak wyposażone są sale chorych?

Oddział Urologii posiada klimatyzowane 2-osobowe sale chorych, wyposażone w specjalistyczne meble medyczne i pełne zaplecze sanitarne. W każdej Sali Pacjenci mają do dyspozycji telewizję kablową oraz bezpłatny Internet.

KONTAKT